2016. november 6., vasárnap

Hatmagvas kovis




Reggel fél 7-kor bekevertem az előtésztát
100 g v.rozskovász
100 g Wessex BL80 liszt
100 g víz
30 fokos sütőbe tettem, ott dolgozott kb délig.
Ekkor összekevertem
375 g kézmeleg vizet
250 g BL80-as és
250 g Wessex hatmagvas lisztet
30 percig autolizáltam, majd hozzádagasztottam a reggel elkészített előtésztát, így újabb 30 percig autolizáltam.
Végül 2 ek burg.pelyhet és 3 kk sót dagasztottam még bele.
Ezután kelesztőtálba tettem, és 3x30 percenként hajtogattam.
Majd ketté vettem, gömbölyítettem őket, és 10 percig hagytam pihenni a gombócokat. Ezután két cipót formáztam, szakajtóban bő másfél órát kelesztettem.
Ezután sütőlapátra borítottam, bevágtam a tetejüket és 250 fokra melegített kőre csúsztattam, majd jó 5 perc után vettem vissza a hőfokot 195-re. Összesen 30 percet sültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése